۱۰ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ب.ظ عرفان کاوه
استراتژی‌های برند بوش در راه جهانی شدن

استراتژی‌های برند بوش در راه جهانی شدن

130 سال پیش رابرت بوش و تیم همکارانش کارگاه مهندسی الکتریکی خود را در اشتوتگارت تاسیس کردند و این آغاز راهی بود که منجر به حضور یکی از برندهای معتبر لوازم برقی خانگی در سطح جهان شد، که کیفیت و نوآوری مشخصه بارز محصولات آن است.

ادامه مطلب...
۳۰ دی ۹۸ ، ۱۲:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ عرفان کاوه
راز موفقیت کیفیت است

راز موفقیت کیفیت است

کیفیت محصول، قیمت‌گذاری و توزیع مناسب، در کنار توسعه روند بازاریابی را می‌توان از عوامل اصلی پیشرفت برند کانن در راستای فعالیت‌های تبلیغاتی به‌شمار آورد. شرکت کانن به‌خوبی این نکته را دریافته است که در دنیای امروز، دیگر کمتر فردی است که با داشتن گوشی هوشمند خود، برای ثبت لحظات زندگی به سوی دوربین‌های پیشرفته عکاسی برود؛ اما با این حال این دوربین‌ها در عکاسی حرفه‌ای برای رسانه‌های تصویری کماکان قابل استفاده بوده و بسیاری از افرادی که به عکاسی علاقه‌مند هستند نیز به این دوربین‌ها گرایش نشان می‌دهند. در همین راستا کانن، با وجود انواع گوشی‌های هوشمند پیشرفته، کماکان جایگاه خود را در بازار دوربین حفظ کرده است.

ادامه مطلب...
۲۸ دی ۹۸ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۲۷ ب.ظ عرفان کاوه
تاثیر محتوای‌ویدیویی در برند‌استوری استارتاپ‌ها

تاثیر محتوای‌ویدیویی در برند‌استوری استارتاپ‌ها

بازار بیش از پیش رقابتی است، به عبارت دیگر استارتاپ‌ها و کسب و کارهای جدید باید دو تا سه برابر بیشتر کار کنند تا موفق باشند. در چنین بازار رقابتی‌ای، از هر جنبه‌ای که بر رقبای خود غلبه کنید، به شما کمک خواهد کرد تا از دیگران پیشی بگیرید.

ادامه مطلب...
۲۶ دی ۹۸ ، ۲۰:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱ ق.ظ عرفان کاوه
۵گام برای یافتن هویت تجاری

۵گام برای یافتن هویت تجاری

 اشتراک‌گذاری

بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا هدف‌های بزرگی دارند و رویای برند شدن را در سر می‌پرورانند، اما باید توجه داشت که برندسازی، یافتن مشتریان، شناخته شدن و فروش بیشتر، نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق و بلندمدت دارد، به طوری که قدم گذاشتن در این راه بدون برنامه‌ریزی مناسب راه به جایی نخواهد برد. در اینجا قصد داریم به پنج راهکار تبلیغاتی موثر برای ساختن یک برند بپردازیم و نکته‌های مهمی از این روند را گوشزد کنیم.

ادامه مطلب...
۲۵ دی ۹۸ ، ۱۰:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ق.ظ عرفان کاوه
گام های فرایند توسعه مشتری

گام های فرایند توسعه مشتری

برای اینکه دیدی کلی از فرآیند توسعه مشتری داشته باشید، پنج گام اصلی این فرآیند را به همراه نکاتی تکمیلی در مورد فرآیند توسعه مشتری در این بخش معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب...
۲۴ دی ۹۸ ، ۱۱:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ب.ظ عرفان کاوه
استراتژیک پوما در بازاریابی

استراتژیک پوما در بازاریابی

توجه به حفظ و استقرار جایگاه پوما در میان برندهای ورزشی، بهبود کیفیت محصولات و کانال‌های توزیع، افزایش زیرساخت‌ها و همگام بودن با فناوری‌های جدید، در کنار قرارگیری در یک فضای رقابتی میان سایر برندهای ورزشی، پوما را به یکی از برندهای مهم و تاثیرگذار محصولات ورزشی جهان تبدیل کرده است.

ادامه مطلب...
۲۳ دی ۹۸ ، ۱۲:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ب.ظ عرفان کاوه
کارآفرینی با ویلیامز جوان

کارآفرینی با ویلیامز جوان

طرح فوق‌العاده واکر ویلیامز جوان ۲۷ ساله و کارآفرین به میلیون‌ها نفر کمک کرده که درآمد میلیونی داشته باشند. او که کارشناسی هنر و تاریخ از دانشگاه براون را دریافت کرده هم‌اکنون در سانفرانسیسکو ساکن است و مدیریت ارشد اجرایی شرکت Teesprint را برعهده دارد.

واکر ویلیامز در طول دوره رشد خود نظرات زیادی درباره آنچه که می‌خواهد در زندگی باشد، در سر پرورانده از جمله اینکه نویسنده، پویانما (کارتونیست) باشد و در انتها به اینجا رسید که طراح شود اما وقتی که ۱۶ساله شد، تصمیم گرفت که کارآفرین شود!

ادامه مطلب...
۲۲ دی ۹۸ ، ۱۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۲۵ ب.ظ عرفان کاوه
طوفان فکری کارآفرین

طوفان فکری کارآفرین

 

جیسون فیفر ادیتور مجله کارآفرین می‌گوید : سال گذشته، من و همسرم، به دنبال راهی برای فروش کتابمان بودیم. سه سال برای نوشتن وقت صرف کرده بودیم تا رمان آقای خوب روانه‌ی بازار شود. همانطور که هر نویسنده‌ای می‌داند، چاپ و فروش کتاب بسیار سخت است. برای همین نگران بودیم تا در میان انبوه کتاب‌های موجود در بازار، کتابمان دیده نشود.چند لحظه‌ای به آسمان خیره شده بودیم ، در آن زمان به این فکر افتادم که چه می‌شد اگر همچون یک نویسنده به آسمان نگاه نکنم؟ و به جای آن، آسمان را از نگاه یک کارآفرین ببینم؟ آن وقت بود که در دنیای جدیدی به رویم گشوده شد.من کارآفرین بودن را به شکل فرصتی شغلی نمیبینم.

ادامه مطلب...
۲۱ دی ۹۸ ، ۱۷:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳ ق.ظ عرفان کاوه
چگونه یک کمپین موفق بازاریابی محتوا داشته باشیم؟

چگونه یک کمپین موفق بازاریابی محتوا داشته باشیم؟

کمپین بازاریابی محتوا یعنی بهره‌گیری از تمامی کانال‌ها و پتانسیل‌ها برای جذب مخاطب حداکثری فروشگاهی دارید و قصد دارید نوروز یا تابستان بازار ویژه‌ای تدارک ببینید؟

شما به یک کمپین بازاریابی محتوا نیاز دارید. دوست دارید محصول جدید خود را به فروش برسانید؟ دنبال جذب مشتری‌های خاص هستید؟ تمامی اینها با ایجاد یک کمپین بازاریابی محتوا امکان‌پذیر است. در ادامه، از این کمپین‌ها برایتان بیشتر خواهیم گفت و گام‌به‌گام تا اجرای یک کمپین موفق جلو خواهیم رفت. درباره‌ی کمپین شبکه‌های اجتماعی هم که زیرشاخه‌ای از همین مورد است توضیحات تکمیلی را ارائه خواهیم کرد.

ادامه مطلب...
۰۸ دی ۹۸ ، ۱۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۴۵ ب.ظ عرفان کاوه
کمپین تبلیغاتی‌هات‌بات چگونه در دره سیلیکون موفق شد

کمپین تبلیغاتی‌هات‌بات چگونه در دره سیلیکون موفق شد

کمپین تبلیغاتی هات‌بات یکی از هوشمندترین فناوری‌های تبلیغاتی شناخته‌شده در دره سیلیکون محسوب می‌شود. این کمپین تبلیغاتی با استفاده از سیستم‌های دیجیتالی و کابلی و از طریق فضاهای مجازی و دنیای اینترنت، شروع به تبلیغات کرده و پس از مدتی به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی در بین شرکت‌های بزرگ جهان شناخته شد.

ادامه مطلب...
۰۵ دی ۹۸ ، ۱۳:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه