۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است
پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴ ق.ظ
عرفان کاوه
شعارها و راهکارهای تبلیغاتی اسپرایت که یکی از نوشیدنیهای محبوب دنیاست
اسپرایت به معنی روح است و شعارهای تبلیغاتی این برند نیز کاملا با نام آن همخوانی داشتهاند به این معنا که شعارهای تبلیغاتی این برند و یا تصاویر و ویدئوهای آن، بیشتر روح و روان مخاطبان را نشانه گرفته و این نوشابه را مانند یک روح در بدن آنها تزریق کردهاند
۲۱ آذر ۹۸ ، ۱۱:۱۴
۰
۰
عرفان کاوه
چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۳ ب.ظ
عرفان کاوه
ارائه چندین نسخه متعدد آگهی
در قدم اول باید سرفصلهای مورد نظر و نوع تبلیغات خود را مشخص کنید و چندین شیوه متعدد را در نظر بگیرید. برگزیدن تصویر مناسب یکی از مهمترین بخشهای تولید یک تبلیغ موفق است. تصاویر مورد نظر را انتخاب کنید و چندین و چند بار آنها را بررسی کنید. ضمن اینکه در تنظیم این آگهیها، نوع مخاطبان و خصوصیات آنها را نیز در نظر داشته باشید. در انتخاب تصاویر، طیف وسیعی از سوژهها، از تصویر محصول مورد نظر گرفته تا چهرههای مردم و یا حتی الگوهای رفتاری میتواند مورد نظر باشد. در مرحله بعد باید با توجه به مخاطبان مورد نظر خود، تصاویر انتخابی را با تاکتیکهای متعدد حمایت کنید و سعی در ارائه مفهوم تبلیغاتی مورد نظر خود داشته باشید.
۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۵:۵۳
۰
۰
عرفان کاوه
چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۵ ب.ظ
عرفان کاوه
هرچند این روزها محصولات مینو میان هزاران خوراکی رنگارنگ در سوپرمارکتها گم میشوند، اما روزگاری این محصولات یکهتاز بازار بودند. شاید همه ما تبلیغات مینو را با ترانه «سلام سلام ای بچهها، من یامیامم دوست شما» به یاد داشته باشیم. محصولات خوشطعم و خاطرهانگیز مینو از تیتاپ و دیجستیو گرفته تا پمپم و بستنی زمستانی، در تمام روزهای سال در کیفهای مدرسه ما جا خوش کرده بودند.
۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۵:۴۵
۰
۰
عرفان کاوه
دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۲ ب.ظ
عرفان کاوه
DDB یکی از سه شبکه تبلیغاتی بزرگ گروه بازاریابی اومنیکام (Omnicom) در آلمان است که در رتبهبندی جهانی ازجمله آژانسهای موفق تبلیغاتی شمرده میشود. این شرکت در سال ۱۹۴۹ توسط بیل برندباچ، ند دوئل و مک دن تاسیس شد و با داشتن یک تیم خلاق تبلیغاتی، در مدتزمان کوتاهی به یکی از مشهورترین شرکتهای بازاریابی جهان تبدیل شد؛ به طوری که نظر بسیاری از برندهای معروف را به خود جلب کرد.
۱۱ آذر ۹۸ ، ۱۶:۴۲
۰
۰
عرفان کاوه
شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۰۷ ب.ظ
عرفان کاوه
در سالهای اخیر، فناوری دیجیتال با استقبال فراوان جوامع بشری روبهرو شده و دنیای آنالوگ با سرعت زیادی به سمت دیجیتالیشدن گرایش پیدا کرده است. آدمها در زندگی روزمرهشان هرروز بیش از پیش از محتواهای دیجیتال استفاده میکنند و ابزارهای آن، جزء لاینفک زندگی آنها شده است. همین امر کمپانیها را به فکر استفاده از راهکارهای دیجیتالی در حوزه بازاریابیشان انداخت.
۰۹ آذر ۹۸ ، ۱۷:۰۷
۰
۰
عرفان کاوه
پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ق.ظ
عرفان کاوه
یکی از استراتژیهای بازاریابی آنلاین مورد استفاده در دیجیتالمارکتینگ قیف بازاریابی دیجیتال است. برای بهکارگیری قیفبازاریابی دیجیتال باید در مرحله اول به خوبی اجزا و عناصر تشکیلدهنده آن را بشناسید و به کارکرد هر یک از این اجزا به خوبی مسلط باشید.
۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۱:۳۳
۰
۰
عرفان کاوه
چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹ ب.ظ
عرفان کاوه
بیایید ببینیم چگونه میتوان از بلاکچین در سئو، بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا و… استفاده کرد تا همگام با این تکنولوژی گام برداریم. همیشه رویارویی با یک سیستم جدید و قواعد و قوانین جدید سخت و خطرناک است اما به شما با توجه به اصول و رویههای معمول روشهایی را یاد خواهیم داد تا سریعتر از این پتانسیل بالا در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.
۰۶ آذر ۹۸ ، ۱۲:۲۹
۰
۰
عرفان کاوه
سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۷ ب.ظ
عرفان کاوه
به گزارش hootsuite در سال ۲۰۱۹ حدود ۸۹درصد مردم ایران به اینترنت دسترسی دارند و این آمار نسبت به سال قبل ۲۹درصد رشد داشته است. این روند رشد نشان میدهد که کاربران ایرانی علاقه بسیار زیادی به حضور در فضای وب دارند. همچنین در سال ۲۰۱۹ کاربران فعال ایران در شبکه های اجتماعی به ۴۷ میلیون نفر رسیده که در مقایسه با سال قبل این آمار ۱۸درصد رشد داشته است.
۰۵ آذر ۹۸ ، ۱۵:۴۷
۰
۰
عرفان کاوه
دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ق.ظ
عرفان کاوه
هیچ کسبوکار کوچکی بدون یک استراتژی دقیق و حسابشده نمیتواند روزی به کسبوکاری بزرگ و شناختهشده تبدیل شود. استفاده و بهکارگیری از استراتژی در فضای کسبوکار امروزی بهقدری دارای اهمیت شده که تدوین استراتژی در همه سطوح سازمان به امری حیاتی بدل شدهاست.
در این مقاله قصد داریم تا با یکی از قدرتمندترین انواع استراتژی با نام استراتژی محتوا برای کسبوکارهای کوچک و متوسط در قسمت بازاریابی و تبلیغات بیشتر آشنا شویم.
۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۰:۵۴
۰
۰
عرفان کاوه