۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴ ق.ظ عرفان کاوه
تشنگی شما را مشتری می‌کند

تشنگی شما را مشتری می‌کند

​شعارها و راهکارهای تبلیغاتی اسپرایت که یکی از نوشیدنی‌های محبوب دنیاست

اسپرایت به معنی روح است و شعارهای تبلیغاتی این برند نیز کاملا با نام آن هم‌خوانی داشته‌اند به این معنا که شعارهای تبلیغاتی این برند و یا تصاویر و ویدئوهای آن، بیشتر روح و روان مخاطبان را نشانه گرفته و این نوشابه را مانند یک روح در بدن آن‌ها تزریق کرده‌اند

ادامه مطلب...
۲۱ آذر ۹۸ ، ۱۱:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۳ ب.ظ عرفان کاوه
۷ راهکارهای تبلیغات در رسانه های اجتماعی

۷ راهکارهای تبلیغات در رسانه های اجتماعی

ارائه چندین نسخه متعدد آگهی

در قدم اول باید سرفصل‌های مورد نظر و نوع تبلیغات خود را مشخص کنید و چندین شیوه متعدد را در نظر بگیرید. برگزیدن تصویر مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید یک تبلیغ موفق است. تصاویر مورد نظر را انتخاب کنید و چندین و چند بار آن‌ها را بررسی کنید. ضمن اینکه در تنظیم این آگهی‌ها، نوع مخاطبان و خصوصیات آن‌ها را نیز در نظر داشته باشید. در انتخاب تصاویر، طیف وسیعی از سوژه‌ها، از تصویر محصول مورد نظر گرفته تا چهره‌های مردم و یا حتی الگوهای رفتاری می‌تواند مورد نظر باشد. در مرحله بعد باید با توجه به مخاطبان مورد نظر خود، تصاویر انتخابی را با تاکتیک‌های متعدد حمایت کنید و سعی در ارائه مفهوم تبلیغاتی مورد نظر خود داشته باشید.

ادامه مطلب...
۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۵:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۵ ب.ظ عرفان کاوه
نوستالژی به نام مینو

نوستالژی به نام مینو

هرچند این روزها محصولات مینو میان هزاران خوراکی رنگارنگ در سوپرمارکت‌ها گم می‌شوند، اما روزگاری این محصولات یکه‌تاز بازار بودند. شاید همه ما تبلیغات مینو را با ترانه «سلام سلام ای بچه‌ها، من یام‌یامم دوست شما» به یاد داشته باشیم. محصولات خوش‌طعم و خاطره‌انگیز مینو از تی‌تاپ و دیجستیو گرفته تا پم‌پم و بستنی زمستانی، در تمام روزهای سال در کیف‌های مدرسه ما جا خوش کرده بودند.

 

ادامه مطلب...
۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۵:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۲ ب.ظ عرفان کاوه
DDB چگونه کالاهای نفروش را بفروش می‌کند

DDB چگونه کالاهای نفروش را بفروش می‌کند

 

DDB یکی از سه شبکه تبلیغاتی بزرگ گروه بازاریابی اومنیکام (Omnicom) در آلمان است که در رتبه‌بندی جهانی ازجمله آژانس‌های موفق تبلیغاتی شمرده می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۴۹ توسط بیل برندباچ، ند دوئل و مک دن تاسیس شد و با داشتن یک تیم خلاق تبلیغاتی، در مدت‌زمان کوتاهی به یکی از مشهورترین شرکت‌های بازاریابی جهان تبدیل شد؛ به طوری که نظر بسیاری از برندهای معروف را به خود جلب کرد.

ادامه مطلب...
۱۱ آذر ۹۸ ، ۱۶:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۰۷ ب.ظ عرفان کاوه
اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ در ایران

اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ در ایران

در سال‌های اخیر، فناوری دیجیتال با استقبال فراوان جوامع بشری روبه‌رو شده و دنیای آنالوگ با سرعت زیادی به سمت دیجیتالی‌شدن گرایش پیدا کرده است. آدم‌‌ها در زندگی روزمره‌شان هرروز بیش از پیش از محتواهای دیجیتال استفاده می‌کنند و ابزارهای آن، جزء لاینفک زندگی آنها شده است. همین امر کمپانی‌ها را به فکر استفاده از راهکارهای دیجیتالی در حوزه بازاریابی‌شان انداخت.

ادامه مطلب...
۰۹ آذر ۹۸ ، ۱۷:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ق.ظ عرفان کاوه
قیف بازاریابی دیجیتال، عامل موفقیت استارتاپ‌ها

قیف بازاریابی دیجیتال، عامل موفقیت استارتاپ‌ها

یکی از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین مورد استفاده در دیجیتال‌مارکتینگ قیف بازاریابی دیجیتال است. برای به‌کارگیری قیف‌بازاریابی دیجیتال باید در مرحله‌ اول به خوبی اجزا و عناصر تشکیل‌دهنده‌  آن را بشناسید و به کارکرد هر یک از این اجزا به خوبی مسلط باشید.

ادامه مطلب...
۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۱:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹ ب.ظ عرفان کاوه
دیجیتال مارکتینگ با فناوری بلاکچین

دیجیتال مارکتینگ با فناوری بلاکچین

بیایید ببینیم چگونه می‌توان از بلاکچین در سئو، بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا و… استفاده کرد تا همگام با این تکنولوژی گام برداریم. همیشه رویارویی با یک سیستم جدید و قواعد و قوانین جدید سخت و خطرناک است اما به شما با توجه به اصول و رویه‌های معمول روش‌هایی را یاد خواهیم داد تا سریع‌تر از این پتانسیل بالا در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

ادامه مطلب...
۰۶ آذر ۹۸ ، ۱۲:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۷ ب.ظ عرفان کاوه
آمار دیجیتال مارکتینگ در ایران

آمار دیجیتال مارکتینگ در ایران

به گزارش hootsuite در سال ۲۰۱۹ حدود ۸۹درصد مردم ایران به اینترنت دسترسی دارند و این آمار نسبت به سال قبل ۲۹درصد رشد داشته است. این روند رشد نشان می‌دهد که کاربران ایرانی علاقه بسیار زیادی به حضور در فضای وب دارند. همچنین در سال ۲۰۱۹ کاربران فعال ایران در شبکه های اجتماعی به ۴۷ میلیون نفر رسیده که در مقایسه با سال قبل این آمار ۱۸درصد رشد داشته است.

 

ادامه مطلب...
۰۵ آذر ۹۸ ، ۱۵:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه
دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ق.ظ عرفان کاوه
بازاریابی محتوا چگونه به کسب و کار ها کمک میکند

بازاریابی محتوا چگونه به کسب و کار ها کمک میکند

هیچ کسب‌و‌کار کوچکی بدون یک استراتژی دقیق و حساب‌شده نمی‌تواند روزی به کسب‌و‌کاری بزرگ و شناخته‌شده تبدیل شود. استفاده و به‌کارگیری از استراتژی در فضای کسب‌و‌کار امروزی به‌قدری دارای اهمیت شده‌ که تدوین استراتژی در ‌همه‌‌ سطوح سازمان به امری حیاتی بدل شده‌است. 

در این مقاله قصد داریم تا با یکی از قدرتمندترین انواع استراتژی با نام استراتژی محتوا برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط در قسمت بازاریابی و تبلیغات بیشتر آشنا شویم.

ادامه مطلب...
۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۰:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عرفان کاوه